Bioderma, záchranca mojej pleti.

by - marca 14, 2018

Prvý článok venujem pre mňa dokonalej dvojici. Viem, že mladšiu populáciu trápi akné alebo problematická pleť. Ja som osobne nikdy nepatrila do skupiny dievčat, ktoré trápilo akné. Priznávam, niekedy mi vyšla na tvári menšia vyrážka, ktorá sa vždy bezproblémovo zahojila a zmizla. O pleť som sa vždy starala a starám doteraz rovnako s rozdielom inej značky. Každé ráno a večer si umývam tvár s čistou vodou a následovne ju do hĺbky odlíčim. Podrobnejšej starostlivosti o pleť sa budem venovať v inom článku. 
Jedného jesenného dňa, ktorým bol "Halloween" som sa rozhodla vyskúšať zaujímavý "halloweensky look". Bola to neónová lebka, inšpirovala som sa z videa od Momy. 




Po ukončení celého make-upu som spravila pár fotiek, odlíčila som sa a išla spať. Nasledujúce ráno som ostala v šoku. Moja pleť mi pripadala ako pleť niekoho iného. Na tvári v oblasti líc, čela a brady sa mi spravili neobvyklé vyrážky. Úprimne, vystrašilo ma to, pretože, nikdy nič podobné som na tvári nemala. Hľadala som dôvody z čoho to mohlo vzniknúť. Predtým som používala micelárnu vodu od značky Nivea, tak som ju zmenila. Vyskúšala som micelárnu vodu Pure ALL IN ONE od Garnieru.  Žiaľ mala som pocit, že sa to len zhoršovalo. Hanbila som sa bez make-upu chodiť na verejnosť, pokiaľ som nenašla BIODERMU.



Túto značku som poznala už dávnejšie, ale nikdy som ju nevyhľadávala, pretože som ju nepotrebovala. Keďže moja pleť na tom bola stále horšie, prichádzalo mi to do úvahy, ako posledná možnosť. Zo širokého výberu som si vybrala - Bioderma Sébium H2O spolu s Bioderma Sébium Refiner pure. 

Už po krátkom čase používania, približne po dvoch týždňoch, som videla zmenu. Je pravda, že produkty BIODERMA sú drahšie v porovnaní s inými produktmi, s ktorými sa bežne stretávame. Ale ak vás trápi akné / problematická pleť určite to skúste. Za vyskúšanie nič nedáte a z mojej skúsenosti to určite odporúčam, či už ako prevenciu pred akné / problematickou pleťou, alebo ako liečbu, či riešenie daného problému. 



Pred                                           Po



Ja dúfam a verím, že sa ti môj prvý príspevok páčil. Ďakujem, že si došiel/a až na koniec ! :) 


You May Also Like

7 komentárov

  1. Od Biodermy jsem zatím nic nezkoušela, ale ráda bych. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite ju vyskúšaj, neoľutuješ 🙂 pre mňa je TOP 🙂

      Odstrániť
  2. Sestra Biodermu používala, ale bez nějakých zázraků .. Možná to bylo ale tím, že její pleť byla už hodně podrážděná dalšími různými přípravky :) co člověk, to názor.. Každopádně super, že jsi našla něco, co ti pomohlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma mrzí, možno si jej pleť potrebovala oddýchnuť (niekedy aj to pomôže) a dúfam, že aj tvoja sestra našla niečo čo jej udržiava pleť krásnu 🙂

      Odstrániť
  3. Biodermu som skúšala, ale vôbec mi nevyhovovala a s mojim akné neurobila prakticky nič. Potom som prešla na prírodnú kozmetiku, konkrétne som si kúpila uhľové mydlo z farmy a za pár dní som mala pleť ako vymenenú. Odvtedy na prírodné mydlá nedám dopustiť :-)

    Keby si chcela, moju recenziu nájdeš tu: https://na-vlastnej-kozi.blogspot.com/2015/08/v-sulade-s-prirodou-rucne-robene-mydlo.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ou, aha chápem. Každý na to reaguje inak. Ja som vďačná zato že mi pomohla ale už ako som ju dopoužívala tiež používam prírodné mydlo a veg micelárnu vodu 😊 určite si to prečítam ďakujem ! ☺️

      Odstrániť