SELF LOVE

by - apríla 01, 2018


Každý jeden z nás sa už určite stretol s pojmom "selflove". Dnes je to na sociálnych sieťach,povedala by som, celkom trend. No málo kto to tak aj naozaj cíti. Polož otázku sám sebe "Mám sa rád?" a odpovedz si úprimne. Málo koho odpoveď bude pozitívna, ale to nevadí.

Každý sme nejaký a viem, že nikdy nebudeme so sebou na 100% spokojný. Vždy nájdeme malú chybičku. Nikto z nás nie je dokonalý. Sme tu na to, aby sme skúšali, robili chyby a učili sa. Tak sa nauč mať sa rád. A svet bude oveľa krajší.
               
                                                                                          ❤ ❤ ❤

 Slečny, ktoré sa líčite a niekto kto má potrebu vás zhadzovať a rýpať, že ste prirodzene škaredé, alebo niečo podobné. Nepočúvajte tieto reči. Ja milujem líčenie a všetko čo sa točí okolo makeupu. Nerobím to preto, že sa za seba hanbím keď som nenalíčená. Mám rada prirodzenú krásu a je jasné, že niekedy je dobré si pleť nechať oddýchnuť, ale líčim sa pretože to milujem a baví ma to. Patrí to ku mne. Vždy sa chcem líšiť od druhých.



Keď som bola mladšia, veľmi som sa hanbila nosiť vlasy v cope alebo drdole. Bála som sa výsmechu. Moje uši mi pripadali viac odstavajúce ako uši iných ľudí. Trápilo ma to, a tak, som uvažovala nad operáciou. Postupom času som názor zmenila. Prečo by som sa mala meniť kvôli ostatním? Teraz tú unikátnosť na sebe milujem. Aj speváčka Miley Cyrus ich má odstavajúce a trošku viac ako ja, haha. Netreba sa za svoje menšie chybičky krásy hanbiť. Veľa ľudí si to ani nevšimne. Možno to mám len ja, v mojej hlave, ale naučila som sa mať sa rada aj s mojimi "nedokonalými" uškami.




Miluj sa taký aký si, pretože si len TY a nikde nikto taký nie je!
Ak sa ti niečo nepáči a pozeráš na seba s odporom, skús s tým niečo spraviť. Veď dnes je toľko možností. Nepozeraj na iných, robíš to len pre seba!

Ak chceš mať ružové vlasy, nosiť každú jednu topánku inej farby choď do toho. Urob čo myslíš, že ťa spraví šťastným. Veď žijeme len raz :)




Na svete je tak veľa ľudí, ktorý sa podceňujú, cítia sa byť na nič, ale sú to tak skvelí ľudia. Neuvedomujú si svoju originalitu. Taká škoda!






 Týmto článkom vám chcem dodať odvahu ísť dopredu a urobiť niečo pre seba. Je veľmi dôležité milovať svoju osobnosť, seba.

Nie je to vôbec jednoduché, ale  nezabúdaj. Pomaly ďalej zájdeš.  

❤Dúfam, že sa ti článok páčil. 
Dole mi môžeš kľudne napísať komentár, budem len rada❤

You May Also Like

0 komentárov