Nový začiatok?

by - júla 12, 2018

Ahojte

Dnes vám píšem po veľmi dlhej dobe. Niektorí viete, že študujem na vysokej škole (bakalárske štúdium). Za posledné dva mesiace toho bolo na mňa príliš veľa, skúšky, učenie a prax. Veď to určite poznáte. 
Nemala som čas poriadne na samú seba a nie to ešte stíhať písať články aj keď som ich mala naplánované.
                                                          . . .

Začiatkom júna som oslávila moja 20. narodeniny a ja som sa rozhodla pre zmenu v mojom živote. Zmena začala s mojimi vlasmi, keď som sa rozhodla, že si ich prefarbím. Nikdy pred tým som si ich nemala farbené, takže to bola veľká výzva, haha. 

No v živote prídu aj situácie kedy zvažujete čo a ako ďalej. Dospievam a s dospievaním mi ide aj o moju budúcnosť. Takže nasleduje rozhodovanie. Po dlhom premýšľaní som došla k záveru, že ukončím štúdium na VŠ. Nie kvôli tomu, že nato nemám ale preto, že ma nerobila šťastnou. Uvedomujem si, že je to aj moja chyba, pretože som si vybrala ten nesprávny odbor. Baví ma prekonávať samú seba ale viem, že po skončení by som tú prácu nerobila a premárnila by som tak zbytočne 3 roky. Teraz mám šancu realizovať sa pomaly v tom čo ma napĺňa. 




Tento rok mi dal veľmi veľa, naučila som sa veľa nových vecí a spoznala som super ľudí za čo som vďačná! Ale nastal čas kedy ide o moju budúcnosť a ja to môžem zmeniť už teraz pretože o tie 2 roky už môže byť neskoro. Svoje miesto prenechám niekomu kto tú prácu milovať bude a bude to robiť najlepšie ako vie.


Chcem žiť svoje sny ale najprv pre to niečo musím obetovať, nakopnúť sa a makať! Viem, že nemôžem dostať všetko na zlatom podnose, aj keď to by bolo najlepšie, haha. 
Každý z nás má sen, tak prečo ho nezrealizovať? 
JA chcem patriť k tým, ktorích ich práca robí šťastných. 



                                                                            . . .



Tento článok o novom začiatku píšem z dôvodu, že poznám fantáziu a domýšľanie ľudí (verím, že vy tiež). Chcem aby ste boli o tomto kroku oboznámený mnou a nie niekym iným. 



   x o x o 

You May Also Like

0 komentárov