Povedala som áno?

by - septembra 14, 2018

Ahoj



  Leto skončilo a zanechalo nám ďalšie spomienky do zbierky. Jeden z týchto letných dní si budem pamätať navždy, pretože sa mi zmenil život. Rozhodla som sa, že sa s vami podelím o túto pre mňa výnimočnú udalosť a trocha nakuknete do môjho súkromia. 

  ❤





Obzrime sa trošku späť, do minulosti
Dovolím si povedať, že som stretla muža môjho života. Prvý pohľad a vedela som, že s ním to bude iné, niečim výnimočné a zároveň krásne. 
 Žiadne pobláznenie na malú chvíľu. Cítila som, že to je on, ten, s ktorým prežijem zvyšok môjho života (aj toho posmrtného). Priznávam, mali sme aj zložitejšie obdobie, ktoré sme prekonali za čo ďakujem Bohu každý deň. Beriem to ako skúšku a my sme ju zotrvali. Obaja máme svoje chyby ale učím sa ich milovať spolu s ním. Práve tie jeho chyby ho robia tým, kým je. Výnimočným
Dokázala by som vám o ňom písať celú večnosť ale o tom dnešný článok nie je. Je o NÁS.
 
Späť do prítomnosti.
Jeden augustový piatok podvečer sme sa dohodli, že pôjdeme niekam von. On navrhol, že ma vezme na kameňolom. Cesta hore bola stŕmá ale stála za to. Ten krásny výhľad na tú prírodu, zapadajúce slnko, môj havo a jeho prítomnosť.


 











 Čo viac si priať? 💕Pre mňa dokonalé spojenie. 
Pri objatí som ucítila zrýchlenie jeho pulzu. Zrazu si kľakol a opýtal sa ma tú čarovnú vetu "Ivka, vezmeš si ma?" Ten pocit bol na nezaplatenie. Ten pocit prajem zažiť každej jednej(jednému) z nás!


Tú radosť a šťastie neviem popísať slovami. 
Bolo to perfektné a krásne. Splnil sa mi sen a ja som povedala ÁNO.


























Drahý Daniel,

tebe ďakujem za to, že ma každý deň robíš šťastnou. Vždy a všade stojíš pri mne, vieš kedy a čo máš povedať, aby si ma upokojil alebo rozveselil. Miluješ ma s mojimi chybami aj s častou zmenou nálad. Vážim si na tebe to, že by si pre mňa spravil aj nemožné. Som vďačná Bohu, že som stretla práve teba, pretože s tebou ma môj život úplne iný zmysel. Ani jeden jediný krát som o tomto rozhodnutí nepochybovala. Takže Daniel, bude mi cťou stať sa tvojou ženou!  
                                                                                                                                                10.08.2018 




You May Also Like

4 komentárov