BEZ UMELÝCH RIAS

by - septembra 21, 2018

 

Maskara alebo umelé riasy? Za mňa je to určite maskara. Umelé mihalnice naozaj neodcudzujem, práve naopak, páčia sa mi ale skôr na elegantný a výrazný make up. Na každodenné prirodzené líčenie mi vyhovuje maskara ale aby som dosiahla krásny objem s dĺžkou sa mojim riasam venujem o čosi dlhšie. Dnes tu mám pre vás konkrétne maskaru dvoch značiek na predĺženie rias a väčší objem. Začnem značkou NYX, ktorú pozná väčšina z nás. 

NYX DOUBLE STACKED 

Krabica obsahuje dve špirály. Jedna je klasická, čierna.  


Prvý krok, nanesiete si prvú vrstvu špirály na riasy a vytvarujete si ich ako ste zvyknutý. Na druhý krok použijete tú bielu menšiu tubu. Obsahuje také malé jemné "chĺpky", ktoré si rozotriete po celých riasach. 

  
Po ukončení druhého kroku nanesieme znova klasickou špirálou ďalšiu vrstvu a vua lá, máte hotovo. Krásne vám predĺži riasy. Ak by si mala záujem o túto dvojicu klikni TU.

__________________________________________________________________________________

Ako druhá na rade je GLAM´EYES DAY 2 NIGHT od RIMMEL LONDON.  
Táto je určená na objem a dĺžku rias.



  Pri tejto maskare nie je rozpísaný a daný krok po kroku, takže postupujete ako vám je lepšie. Ja si najprv nanesiem prvé vrstvy s kefkou na objem, vytvarujem si riasy aby som ich nemala zlepené a aby mali pekný tvar. Následne si riasy predĺžim a to tak, že druhou kefkou riasy vytáčam smerom hore aj viac krát pokiaľ nie som spokojná.Výsledok je TOP! ❤ K tejto maskare nemám odkaz, pretože ju nemám zo Slovenska a na našich e-shopoch som ju nenašla.

Na pravé oko som použila maskaru od  RIMMEL LONDON a na ľavé maskaru od NYX.





  Úprimne vám musím napísať, neverím na tie marketingové ťahy kde máte o 4x väčší objem, mačací pohľad atď.  Ale tieto naozaj fungujú, aspoň na mojich riasach. Moje prirodzené riasy nie sú veľmi krátke ale ani prehnane dlhé (len svetlé) môže to byť aj tým, preto nesľubujem, že to na 100% funguje u každého. Je to moja pozitívna skúsenosť a za mňa naozaj fungujú obidve tieto maskary. A aby som nezabudla riasy nevyzerajú ako nožičky muchy a nie sú na nich hrudky suchej špirály. 😁 

Verím, že sa ti článok páčil. Ak máš nejaké skúsenosti s podobným produktom kľudne mi napíš do komentára. 

x o x o

You May Also Like

2 komentárov