CHERRY PIE

by - októbra 31, 2018

 

Jeseň, toto ročné obdobie sa mi páči len pár rokov. Ako dieťa som ju neobľubovala, veď ktoré dieťa má rado zimu, dážď a skorú tmu? Milovala som leto, teplé počasie a jasné nebo. Postupom času som si začala užívať každé jedno ročné obdobie. Veď môžme byť radi, že nemáme po celý rok krutú zimu alebo prehnané teplo, no nie?

Ja osobne na jeseni milujem tie krásne farby prírody. Užívam si aj chladnejšie počasie po teplom lete, popadané lístie na zemi, obdobie teplých hrubých svetrov. Teplý čaj a niečo sladké pod zub tiež k tej pravej jesennej atmosfére nesmie chýbať💛. 

Práve preto tu mám pre vás chutný a ľahký recept jesenného koláčika, ktorý naozaj milujem. Inšpirácie na jesenné dekorácie a recepty čerpám z Pinterestu ale taktiež aj z jesenných videí. K tomuto receptu mi dopomohlo video od slovenskej youtuberky, ktoré ma inšpirovalo na dnešný článok. 


Ingrediencie : 

  • 2 x čerešňový kompót
  • 2 x zlatý klas
  • 2 x škoricový cukor  
  • červené potravinové farbivo
  • lístkové cesto  

Na pečenie použijem okrúhlu formu a dve misky. Lístkové cesto rozvaľkám a uložím do formy. Z čerešňového kompótu vylejem šťavu do jednej z misiek. Čerešne vykostím a pridám k čerešniam do misky škoricový cukor.  Do hrnca vylejem šťavu a následne k nej zamiešam zlatý klas, po krátkom miešaní pridám čerešne. Popri miešaní nakvapkám cca 5 kvapiek červeného potravinárskeho farbiva, aby zmes mala krásnu červenú farbu. Keď čerešňová zmes začne hustnúť, vypnem sporák a vylejem ju do formy s lístkovým cestom. Na koniec si z lístkového cesta vyrežem dlhé pásy a poukladám na vyliatu zmes, cesto ešte natriem vajíčkom. Pečiem na 180° a 40 minút.  





Tá vôňa je dokonalá a chuť ešte dokonalejšia 💛 





You May Also Like

0 komentárov