ĎAKUJEM.

by - decembra 31, 2018

  
Rok 2018 bol plný prekvapení. 
 
V prvom rade bol plný krásnych spomienok. Spoznala som veľa skvelých ľudí na vysokej škole. Naučila som prekonávať samú seba. Prestala som jesť mäsové výrobky. Spoznala som pacientov, ktorí mi ukázali silu, nádej a radosť z "maličkostí" ako je zdravie. Povedala som ÁNO tomu najlepšiemu mužovi. Prvý krát v živote som si zafarbila vlasy. Spravila som jedno veľké rozhodnutie a nechala som vysokú školu preto, čo ma naozaj robí šťastnou. 
Tento rok som mala aj chvíľky , ktoré neboli jednoduché. Obdobie, kedy som spoznávala samú seba. Denne som blúdila myšlienkami, čo naozaj chcem, kde patrím, či naozaj mám robiť a začať budovať to, po čom túžim. Prechádzala som seba rozvojom, ktorý nie je vôbec jednoduchý. Dni kedy mi bolo naozaj ťažko zo všetkého. 
 
.

V druhom rade chcem poďakovať ľuďom, vám všetkým, ktorí ste patrili do môjho života a zohrávali ste v ňom veľkú rolu. Každý z vás bol výnimočný a každý z vás mal splniť určitú úlohu, ktorú ste predpokladám splnili a neohlásene odišli. Je mi ľúto, že som vám nestála ani o vysvetlenie prečo. Odišli ste z neznámych dôvodov a ja som sa tým do dnes trápila. Pýtala som sa samej seba a trápila sa tým či som niečo zlé spravila alebo som vám nejak ublížila. Ak áno ospravedlňujem sa! 
 
Vám, ktorí v mojom živote ste, no správate sa ešte horšie ako tí, ktorí odišli, vám odpúšťam. Zároveň vás opúšťam JA. Už sa nenechám využívať, ak ty nepotrebuješ mňa, ja nepotrebujem teba. A ak tebe nezáleží na mne, tak mne nezáleží na tebe. Ja nie som žiadna bábka, som človek, ktorý má city. 
Od teraz sa začnem obklopovať len tými ľuďmi, ktorí mi dávajú pocit byť milovanou. Ktorí si nájdu trochu času vidieť ma, ktorí mi napíšu a spýtajú sa ma ako sa mi darí a ktorí ma nebudú kŕmiť hlúpymi výhovorkami. VÁM všetkým ďakujem! 
Ďakujem, že ste mi ukázali akým človekom sa nikdy nechcem stať. Znamenali ste pre mňa veľa, no ja sa už nemienim ničiť a trápiť nad niekym kto by sa pre mňa nikdy netrápil. Rada vás mám aj naďalej. Dnes o polnoci si na vás pripijem, aby ste boli všetci zdraví a šťastní. 

.


V poslednom rade ďakujem Bohu, za ľudí, ktorí sú tu pre mňa vždy. Robia ma šťastnou a milovanou. Ďakujem, že mám muža, ktorý ma miluje rovnako ako ja jeho. Ďakujem za moju rodinu a priateľov. Ďakujem za zdravie nás všetkých. Zato, že máme strechu nad hlavou a teplo domova. Ďakujem ti Bože za všetky tieto dobré aj zlé dni v tomto roku, pretože VŠETKO malo svoj význam a naučilo ma to veľa. 

.

Rok 2019 som pripravená a ty sa priprav na novú MŇA. Viem, verím, že tento rok bude ešte lepší. 
V roku 2018 nechávam všetke negatívne chvíle a negatívnych ľudí. Konečne sa cítim voľne a šťastne! Konečne s chladnou hlavou začnem robiť všetko naplno, bez výčitiek. Už sa nebudem pozerať na to,  čo by kto povedal. Nie nie, teraz je rad na mňa a moje šťastie. 
 
Ľúbme sa a šírme lásku ďalej. Tak teda, ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2019. Prežite ho najmä v zdraví, šťastí a v pokoji!  ❤








You May Also Like

0 komentárov