Moja LIVIA

by - januára 30, 2019

Téma, o ktorej vám dnes budem písať je tak trocha neobľúbenou témou pre verejnosť. Mám pocit, že pre niektorých až trápnou. Úprimne vlastne ani nechápem prečo, práveže si myslím, že tejto téme sa treba viac venovať. Menštruačný cyklus je súčasťou každej ženy od puberty po menopauzu. Všetke dobre vieme, že menštruácia už sama o sebe nie je veľmi príjemná a keď sa k nej pridá aj bolesť tak to je už naozaj "koniec sveta" , haha. Ale nie každá z nás tú bolesť pri našich dňoch pociťuje, tie sú tie šťastné ženy. Na druhej strane sme tu my, ktoré si menštruáciu bez bolesti predstaviť ani nevieme. Od svojich 11 rokov som každý mesiac pociťovala silnú bolesť v podbrušku a v krížovej oblasti. Takže z toho vyplýva, že som do seba pchala vždy lieky proti bolesti. Skúšala som tie od najslabších až po tie silné. To, že mi robili bordel v tele nebolo dvakrát príjemné, ale keď sa mi po jednom z liekov dostavili vedľajšie účinky a následne som mala lýtko naliate vodou mi nebolo naozaj jedno. Bola som zúfalá a nevedela som čo robiť, ktoré lieky užívať aby som nebola obmedzovaná kvôli tej príšernej bolesti! Prvé dni som nebola schopná fungovať ako zdravý človek a musela som ostávať doma v posteli s tabletkami, čajom a termoforom. Neviete si predstaviť to zúfalstvo. A čo musela prežívať moja mama, keď videla ako jej dieťa trpí v bolestiach a nevie mu pomôcť? Znie to ako keby som bola na mučiacom stole ale verte mi, tie bolesti neprajem zažiť NIKOMU! Dievčatá a ženy, ktoré prežívate to isté, viete dobre o čom píšem. Ale dosť o tom nepríjemnom. Tento článok nepíšem len tak, o bolestiach a liekoch vieme takmer všetci. Rozhodla som sa o týchto problémoch žien napísať, pretože chcem aby sa to dostalo k čo najviac ženám a pomôcť im.

LIVIA, je zdravotnícka pomôcka, určená na úľavu od menštruačných bolestí a ťažkostí. Môžu ju ale používať ženy vo veku 16 a viac rokov. Funguje ako elektroterapeutická pomôcka na liečbu bolesti. Prístroj do tela vysiela slabé elektrické signály cez kožu prostredníctvom elektród, ktoré  sú umiestnené nad periférnymi nervami. Livia vysiela elektrické signály vysokej frekvencie, ktoré sú kontinuálne a jemné, pričom blokujú prenos signálov bolesti do mozgu. Nemá vedľajšie, nežiadúce účinky ako lieky! Livia nie je liek. Ak vám aj po nej bolesti pretrvávajú môže ísť o iný gynekologický problém. 
 
Úprimne? Mala som pochybnosti voči Livií. Veď každý môže robiť parádne reklamy o danom produkte, no nie? Ale chcela som jej dať šancu, preto som si o nej veľa čítala, pozerala recenzie a mala nádej, že konečne sa zbavím bolesti. Bola som rozhodnutá, že si ju kúpim ale niekto na Vianoce bol rýchlejší a dostala som ju ako darček. Zhodou náhod som počas Vianoc mala svoje dni a mohla už ju hneď vyskúšať. Bol to zázrak ľudia! Livia sa s mojou bolesťou popasovala do pár minút! Akože halóó? Nevieš si predstaviť akú radosť som mala a stále mám. Ono to funguje a ja už nemusím brať žiadne lieky. Normálne sa teším na ďalšiu návštevu a na to ako si dám znova Liviu (pretože tie impulzy sú príjemné, haha) . K tomu ešte vyzerá veľmi cool a silikónové púzdro si môžete vymieňať s inými farbami.                                                                                                                                       







Obsah balenia 
  • prístroj Livia
  • napájací kábel 
  • premiestniteľné a opakovane použiteľné gélom pokryté elektródy
  • návod na použite
  • púzdro Livia
  • USB nabíjací kábel 



Ženy, ak ste už o Livií počuli alebo keď je to teraz po prvý krát a rozmýšľate nad jej kúpou, neváhajte. Neberte už viac lieky, viem aké sú tie bolesti a píšem tento zázrak vám pomôže, tak isto ako pomohol mne. Keď ťa Livia zaujala môžeš si o nej prečítať buď na jejainstagrame alebo na web. adrese. Ak máš nejaké otázky kľudne kontaktuj aj mňa, poradím ti veľmi rada ❤


You May Also Like

0 komentárov